Är torsdagar de sämsta dagarna?

Jag ska snart ta mig till skolan och byta om till kockkläder. Idag är det en sån där dag då jag känner mig trött och opeppad över allting. Jag vet inte vad som pågår, det har känts så i flera veckor nu. En konstant trötthet, jag skulle kunna lägga mig ned och sova mer eller mindre när som helst. Kaffe hjälper inte. Är det någon slags tonårseffekt som slagit till först nu? :p Funderar över om det kan vara blodbrist, så det blir nog blodpudding till middag idag.
 
Det är någonting med just torsdagar också. Dels är det en stressig köksdag (matlagning är skitkul men det blir ibland jobbigt i restaurangen) som avslutas med mattelektion. Dels ekar tanken på att det inte riktigt är helg än i mitt huvud. :p Då känns allt segt. Nu ska jag göra mig i ordning, kämpa!!!
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Prova med lite D-vitamin Jessica, det hjälpte mig mot trötthet...

Upp